Уютный трикотаж: интернет магазин белорусского трикотажа

Gq мужской журнал: Приостановка вещания GQ Россия | GQ Россия

Gq мужской журнал: Приостановка вещания GQ Россия | GQ Россия

Содержание

Стиль в мужской одежде от журнала для мужчин GQ

access_time17.08.2012folder_openНовостиВ РоссииСтиль

Стиль в мужской одежде от журнала для мужчин GQ (журнал для мужчин: стиль, мужская мода, автомобили, политика, девушки). Это издание предназначено для настоящих мужчин – сильных, стильных, внимательных, умных. GQ – один из старейших мужских журналов.

GQ – мужской журнал, который выходит в свет каждый месяц. Это издание предназначено для настоящих мужчин – сильных, стильных, внимательных, умных. GQ – один из старейших мужских журналов в мире, поэтому он вобрал в себя все лучшие традиции прессы для представителей сильного пола.

Мода, бизнес, отдых, политика и спорт – все найдете в одном журнале

На его многочисленных страницах есть все, что надо знать современному мужчине, чтобы быть успешным во всех смыслах этого слова: в бизнесе, в общении с коллегами, друзьями, женщинами. Большое внимание уделяется такому вопросу, как мода и стиль. Современный мужчина должен выглядеть на все сто, как у себя в офисе, так и на переговорах с партнерами, на корпоративных вечеринках, на отдыхе и даже дома. О мужской моде можно прочитать в постоянной рубрике издания. Вообще вопросам стиля мужской одежды, личного стиля мужчины, журнал уделяет первостепенное внимание.

Конечно же, нельзя представить себе мужчину, который не увлекается путешествиями. Отдыхать он отправляется не сам – а с семьей, любимой девушкой, друзьями. Чтобы ему было легче ориентироваться в огромном мире лучших курортов и отелей – всю информацию об этом он найдет в журнале GQ. О новинках техники, о современных автомобилях – такая рубрика также есть в печатном издании. Вы интересуетесь новостями кино? Мужской журнал расскажет и об этом. Прочитаете анонсы и аннотации к фильмам, которые только вышли на экран или в скором времени порадуют нас. Журнал откроет секрет, кто претендует в этом году на титул «актер года».

Лучшие журналисты и современные писатели, которые сотрудничают с изданием, отлично владеют мастерством пера. Мудро и увлекательно они расскажут о новостях в мире бизнеса, политики, спорта. Эксклюзивные интервью, репортажи с места событий – все это вы с удовольствием прочитаете, сидя в уютном кресле офиса или на мягком диванчике дома. Не обойдут вниманием и такой трепетный вопрос, как отношения с женщинами и эротика, мир музыки и книг. Чтобы быть успешным, недостаточно красиво одеваться, иметь дорогой автомобиль и возможность путешествовать. Важно быть здоровым – утверждает журнал GQ и дает советы, как сохранить свое здоровье на долгие готы, как питаться правильно.
Мужская мода – стильно и эксклюзивно
Журнал для мужчин постоянно информирует о том, какой стиль в мужской одежде сегодня на пике популярности. По исследованиям GQ, современные мужчины уделяют значительное внимание моде. Как же выглядеть представителю сильного пола, чтобы девушки оборачивались вслед, чтобы сотрудники уважали, лишь взглянув на стильного начальника? Об этом часто пишут на страницах издания. Стили в мужской одежде можно подразделить на корпоративный, условно-деловой, нестрогий деловой, непринужденный стиль casual.

Итак, корпоративный стиль. Он подойдет мужчинам, которые работают в юридической фирме, государственном, финансовом учреждении, где необходимо держать дресс-код. Стандартная одежда – костюм. Цвет и материал, из которого он сшит, выбираете по своему вкусу. Обязательно – отутюженная рубашка, можно с коротким рукавом, галстук.

Условно-деловой стиль. Одежда должна быть, конечно же, безупречно чистой и опрятной. Можно сочетать неформальные элементы с традиционно деловыми. Подойдут хорошо отутюженные брюки «карго», а к ним – классическая белая рубашка. Темные джинсы можно сочетать со строгим пиджаком. Маек, растянутых футболок быть не должно.

Нестрогий деловой стиль не требует исполнения каких-то правил. Здесь подойдут классические брюки, которые можно сочетать с водолазкой или пиджаком.
Для нерабочих дней подходит непринужденный стиль casual.

Есть множество вариантов неформальной одежды – это немного упрощенные конструкции классических, формальных костюмов. Они исполняются из шерсти и льна, хлопка и льна, других материалов разной расцветки. Такие изделия гладить необязательно. Они удобны для комфортно отдыха, путешествий.
Мужской журнал GQ удачно сочетает в себе непревзойденное качество глянцевого издания, а также интеллектуальное наполнение страниц, которое пестрит полезной и интересной информацией во всех сферах жизни.

GQ — Wikipedia

«Gq» redirects here. For other uses, see Gq (disambiguation).

GQ (formerly Gentlemen’s Quarterly and Apparel Arts) is an American international monthly men’s magazine based in New York City and founded in 1931. The publication focuses on fashion, style, and culture for men, though articles on food, movies, fitness, sex, music, travel, celebrities’ sports, technology, and books are also featured.

History[edit]

Gentlemen’s Quarterly was launched in 1931 in the United States as Apparel Arts.[2] It was a men’s fashion magazine for the clothing trade, aimed primarily at wholesale buyers and retail sellers. Initially it had a very limited print run and was aimed solely at industry insiders to enable them to give advice to their customers. The popularity of the magazine among retail customers, who often took the magazine from the retailers, spurred the creation of Esquire magazine in 1933.

[3][4]

Apparel Arts continued until 1957 when it was transformed into a quarterly magazine for men, which was published for many years by Esquire Inc.[5] Apparel was dropped from the logo in 1958 with the spring issue after nine issues, and the name Gentlemen’s Quarterly was established.[6]

Gentlemen’s Quarterly was re-branded as GQ in 1967.[2] The rate of publication was increased from quarterly to monthly in 1970.[2] In 1979 Condé Nast bought the publication, and editor Art Cooper changed the course of the magazine, introducing articles beyond fashion and establishing GQ as a general men’s magazine in competition with Esquire.[7]

Subsequently, international editions were launched as regional adaptations of the U.S. editorial formula. Jim Nelson was named editor-in-chief of

GQ in February 2003; during his tenure, he worked as both a writer and an editor of several National Magazine Award-nominated pieces,[citation needed] and the magazine became more oriented towards younger readers and those who prefer a more casual style.

Nonnie Moore was hired by GQ as fashion editor in 1984, having served in the same position at Mademoiselle and Harper’s Bazaar. Jim Moore, the magazine’s fashion director at the time of her death in 2009, described the choice as unusual, observing that «She was not from men’s wear, so people said she was an odd choice, but she was actually the perfect choice». Jim Moore also noted that she changed the publication’s more casual look: «She helped dress up the pages, as well as dress up the men, while making the mix more exciting and varied and approachable for men.»

[8]

GQ has been closely associated with metrosexuality. The writer Mark Simpson coined the term in an article for British newspaper The Independent about his visit to a GQ exhibition in London: «The promotion of metrosexuality was left to the men’s style press, magazines such as The Face, GQ, Esquire, Arena and FHM, the new media which took off in the Eighties and is still growing . .. They filled their magazines with images of narcissistic young men sporting fashionable clothes and accessories.

And they persuaded other young men to study them with a mixture of envy and desire.»[9][10] The magazine has expanded its coverage beyond lifestyle issues. For example, in 2003, journalist Sabrina Erdely wrote an eight-page feature story in GQ on famous con man Steve Comisar.[11]

GQ has been called the «holy text of woke capital» by The Spectator.[12]

In 2016, GQ launched the spinoff quarterly GQ Style, headed by then-style editor Will Welch, who was later promoted to creative director of the magazine.[13]

In 2018, writing for GQ, Rachel Kaadzi Ghansah won the Pulitzer Prize for Feature Writing for her article about Dylann Roof, who had shot nine African-Americans in a church in Charleston.[14] In September 2018, Will Welch was named the new editor-in-chief of GQ, succeeding Jim Nelson. [15]

Men of the Year[edit]

GQ (U.S.) first named their Men of the Year in 1996, featuring the award recipients in a special issue of the magazine.[16] British GQ launched its annual Men of the Year awards in 2009[17] and GQ India launched its version the following year.[18] Spanish GQ launched its Men of the Year awards in 2011[19] and GQ Australia launched its version in 2007.[20]

Controversies[edit]

Glee controversy[edit]

In 2010, GQ magazine had three adult members of the television show Glee (Dianna Agron, Lea Michele and Cory Monteith) partake in a photoshoot.[21] The sexualization of the actresses in the photos caused controversy among parents of teens who watch the show Glee. The Parents Television Council was the first to react to the photo spread when it was leaked prior to GQ’s planned publishing date. Their President Tim Winter stated, «By authorizing this kind of near-pornographic display, the creators of the program have established their intentions on the show’s directions. And it isn’t good for families».[22] The photoshoot was published as planned and Dianna Agron went on to state that the photos did push the envelope, that they did not represent who she is any more than other magazine photo shoots, but that she was a 24-year-old adult in the photo shoot, and wondered why the concerned parents allowed their eight year old daughters to read any racy issue of the adult magazine GQ.[21]

Russian apartment bombings[edit]

GQ‘s September 2009 U.S. magazine published, in its «backstory» section, an article by Scott Anderson, «None Dare Call It Conspiracy». Before GQ published the article, an internal email from a Condé Nast lawyer referred to it as «Vladimir Putin’s Dark Rise to Power».

[23] The article reported Anderson’s investigation of the 1999 Russian apartment bombings, and included interviews with Mikhail Trepashkin who investigated the bombings while he was a colonel in Russia’s Federal Security Service.

The story, including Trepashkin’s own findings, contradicted the Russian Government’s official explanation of the bombings and criticized Vladimir Putin, the President of Russia.[24]

Condé Nast’s management tried to keep the story out of Russia. It ordered executives and editors not to distribute that issue in Russia or show it to «Russian government officials, journalists or advertisers».[24] Management decided not to publish the story on GQ‘s website or in Condé Nast’s foreign magazines, not to publicize the story, and asked Anderson not to syndicate the story «to any publications that appear in Russia».

[24]

The day after the magazine’s publication in the United States, bloggers published the original English text and a translation into Russian on the internet.[25][26]

Criticism of the Bible and Western literary canon[edit]

On April 19, 2018, the editors of GQ published an article titled «21 Books You Don’t Have to Read» in which the editors compiled a list of works they think are overrated and should be passed over, including the Bible as well as Catcher in the Rye, The Alchemist, Blood Meridian, A Farewell to Arms, The Old Man and the Sea, The Lord of the Rings, and Catch-22. [27][28][29] The article generated a backlash among Internet commentators.[28]

Circulation[edit]

The magazine reported an average worldwide paid circulation of 934,000 in the first half of 2019,[1] down 1.1% from 944,549 in 2016 and 2.6% from 958,926 in 2015.[30]

According to the Audit Bureau of Circulations (UK), British GQ had an average circulation of 103,087 during the first half of 2019,[31] down 6.3% from 110,063 during the second half of 2018,[32] and down 10.3% from 114,867 during the second half of 2013.[33]

Editors and publishers[edit]

U.S. publishers

  • Bernard J. Miller (1957–1975)
  • Sal Schiliro (1975–1980)
  • Steve Florio (1975–1985)
  • Jack Kliger (1985–1988)
  • Michael Clinton (1988–1994)
  • Michael Perlis (1994–1995)
  • Richard Beckman (1995–1999)
  • Tom Florio (1999–2000)
  • Ronald A. Plunkett, John (February 13, 2014). «FHM circulation drops below 100,000». The Guardian. London. Retrieved January 12, 2020.
  • External links[edit]

    • Official website

    Новости и особенности моды | Британский GQ

    Новости и особенности моды | Британский GQ

    Перейти к основному содержанию

    Мода

    Когда наступит конец света, почему мы все будем носить фланель?

    ICON

    Галерея

    Мода

    Лучшие новые предметы мужской одежды в мире на этой неделе

    3

    3

    3

    9000 3

    6 3

    9

    и Co тизерят одни из самых больших кроссовок года (и это только январь)

    Fashion

    Это официально: Gucci имеет нового креативного директора

    Мода

    . Джордан способ носить кожаные брюки

    icon

    Галерея

    Мода

    Широкие брюки, которые лучше всего подходят для посадки, одобренной Гарри Стайлзом

    ICON

    Галерея

    MADY

    СТАВИТЕЛЬНА

    Галерея

    Мода

    25 лучших мужских джоггеров для уютной зимней спячки

    ICON

    Галерея

    День святого Валентина

    Лучшие подарки на День святого Валентина для него (которые он на самом деле хочет получить)

    . сделанный?

    icon

    Галерея

    Мода

    Лучшие находки с распродаж мужской моды на этой неделе

    ICON

    Галерея

    ФАД

    Лучшие куртки для мужчин каждый день в День Подел

    ICON

    ICON

    ICON

    Галерея

    Мода

    Неделя моды закрытия Skepta

    Мода

    Непреходящее наследие The North Face Nuptse

    Fashion

    Зимняя распродажа Percival теперь предлагает скидку до 60% … Вот что

    GQ Редакторы по магазинам 9000 2

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *